Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Budowa trzeciego etapu trasy N-S. Jak idą prace?

Budowa trzeciego etapu trasy N-S. Jak idą prace?

W marcu tego roku Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji informował, że budowlańcy postawili betonowe krawężniki i obrzeża oraz wykonali częściowo podbudowę jezdni. Zamontowali także wpusty kanalizacji i doprowadzili instalację elektryczną. Niedawno ruszyło układanie pierwszych warstw asfaltu. Pojawiły się one już na poszerzonej części ulicy Struga, na łączniku tej ulicy z budowaną trasą N-S i odnodze do ulicy Andersa oraz na fragmentach trasy od jednego do drugiego łącznika z ulicą Olsztyńską (wraz z tymi łącznikami) i wzdłuż Potoku Północnego - aż do ulicy Szklanej. W tym tygodniu wykonawca zaczął układanie masy bitumicznej na nowych ciągach pieszo-rowerowych w rejonie skrzyżowania ulic Szklanej i Kolberga. Tego typu roboty będą sukcesywnie prowadzone w kolejnych dniach.

https://www.cozadzien.pl/radom/jest-umowa-na-ul-wolanowska-nowe-oblicze-zyska-tez-skrzyzowanie-maratonska-debowa/100422

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

W sąsiedztwie przystanku kolejowego Radom-Gołębiów jest kontynuowana budowa przejścia podziemnego. Trwają m.in. kolejne roboty zbrojeniowe. Pozostałe obiekty mostowe na nowej trasie N-S, czyli most na łączniku z ulicą Olsztyńską oraz dwa przepusty w rejonie zbiornika retencyjnego (jeden dla pieszych i rowerzystów, a drugi dla przepływającego przezeń Potoku Północnego) są już praktycznie gotowe. Pozostały głównie prace wykończeniowe.

Już wkrótce rozpocznie się również likwidacja dzikiego wysypiska śmieci odkrytego na przedłużeniu ulicy Katowickiej. Na podstawie badań Państwowego Instytutu Geologicznego okazało się, iż pod ziemią zalega około 10 tysięcy ton różnych odpadów, między innymi stłuczki szklanej, starych ubrań itp. Po ich wywiezieniu drogowcy będą mogli przystąpić do budowy brakującego, zaledwie kilkudziesięciometrowego fragmentu nowej trasy.

https://www.cozadzien.pl/radom/witkowski-radomscy-politycy-pis-powinni-sie-pozbyc-marka-suskiego-im-go-wiecej-w-polityce-tym-lepiej-dla-mnie/100412

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Wykonawcą inwestycji jest firma Strabag z Pruszkowa. Trzeci etap trasy N-S ma powstać do wiosny 2025 r. Połączy on rondo Zapały w Śródmieściu (obok budowanego nowego wiaduktu nad torami) z Gołębiowem I. Odciąży zarówno ulicę Szklaną, jak też fragmenty ulic Struga, Zbrowskiego, Żeromskiego i 25 Czerwca. Trasa będzie biegła głównie obok linii kolejowej do Warszawy. W trzech miejscach będzie można z niej zjechać na osiedle Nad Potokiem, natomiast w dwóch - na Gołębiów I. Powstanie też węzeł drogowy przy ulicy Struga, w pobliżu wiaduktu nad torami.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy